КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ

НАЦІОНАЛЬНА ГВАРДІЯ УКРАЇНИ

КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ

Київський інститут > Наука > Круглий стіл з питань професійної мовної комунікації в умовах інформаційної агресії

Круглий стіл з питань професійної мовної комунікації в умовах інформаційної агресії

Кафедрою мовної підготовки Київського інституту Національної гвардії України було проведено круглий стіл «Формування ефективності професійної мовної комунікації в умовах інформаційної агресії».

У роботі круглого столу взяли участь представники як військових навчальних закладів, а саме – Національної академії Національної гвардії України, військового інституту Національного університету ім. Т. Шевченка, національного університету цивільного захисту України, Національної академії прикордонної служби ім. Б. Хмельницького, Національної академії внутрішніх справ та ін., – а також цивільних навчальних закладів з усієї України.

Міжнародним учасником круглого столу став MICHAEL RADIN, PhD, інститут технологій, м. Речістер, США. Його участь в чергове підкреслила значущість знань англійської мови, тому що майже усі дискусії відбувалися англійською.

Учасники круглого столу обговорювали питання професійної мовної комунікації в умовах інформаційної агресії, обґрунтували поняття «професійна мовна комунікація», «масова свідомість», «інформаційна агресія», «свідомість», «пропаганда», «наратив»; виявили фактори, що визначають та впливають на формування професійної мовної комунікації військовослужбовців, а також сучасні підходи та інноваційні технологійї у формуванні професійної мовної компетентності здобувачів освіти; наголосили на специфіці формування професійної мовної комунікації в умовах інформаційної агресії; теоретично обґрунтували і розробили рекомендації щодо формування професійної мовної комунікації в умовах інформаційної агресії.

За результатами роботи круглого столу було ухвалено резолюцію:
1. Активно застосовувати наявні механізми та впроваджувати передовий міжнародний досвід країн НАТО та вітчизняні методики інформаційної безпеки для підвищення ефективності професійної мовної комунікації у військовій, правоохоронній та освітній сферах в умовах інформаційної агресії.
2. Впроваджувати системний підхід до розвитку мовної компетентності здобувачів освіти та методики оцінювання ефективності професійної мовної комунікації, враховуючи ключові фактори, що на неї впливають, для підвищення якості комунікативної взаємодії та стійкості до інформаційного впливу.
3. Використовувати науково обґрунтовані та міждисциплінарні підходи для виявлення й аналізу маніпулятивного впливу на професійну комунікацію в умовах інформаційних загроз, забезпечуючи подальше дослідження у цій сфері та розробку ефективних стратегій протидії
4. Забезпечити врахування міжкультурних аспектів та імплементацію міжнародного комунікативного досвіду у сфері професійної комунікації та перекладацької діяльності. Визначити стратегічними пріоритетами у військовій професійній комунікації:
– імплементацію та адаптацію доктрин стратегічних комунікацій силових структур НАТО до національних потреб;
– створення інтегрованого медіапростору для систематичної протидії інформаційним загрозам та дезінформації;
– забезпечення відповідності рівня володіння іноземними мовами військовослужбовцями згідно зі стандартами STANAG.
5. Інтегрувати в освітній процес інноваційні методики навчання, спрямовані на формування критичного мислення, навичок аналізу інформації та інформаційної безпеки, з особливим акцентом на розвиток мовної компетентності, шляхом впровадження відповідних курсів до навчальних програм усіх рівнів освіти.
Привіт Перейти до вмісту