Засновниця волонтерської ініціативи «Як не стати овочем», постійна запрошена спікерка Києво-Могилянської бізнес-школи, відеоблогерка Оксана Мороз зустрілася з курсантами Київського інституту Національної гвардії України. У фокусі розмови – телеграм, один із найпопулярніших додатків по обидва боки українсько-російського фронту, який дедалі частіше називають потужною інформаційною і розвідувальною зброєю кремля.


На прикладах публікацій із різних телеграм-каналів Оксана Мороз продемонструвала, як поширюються фейки, відбувається підігрування росії, маніпулювання емоційним контентом, просування російських наративів та ІПСО. Навела приклад прозорих і відповідальних медіа (так званий білий список онлайн-медіа, сформований Інститутом масової інформації з огляду на дотримання професійних стандартів станом на вересень 2023 року). Серед таких ресурсів Суспільне.Новини, Дзеркало тижня, Еспресо, Громадське, Бабель та ін.






На згадку про зустріч Оксана Мороз подарувала КІ НГУ одну зі своїх книг «Як не стати овочем: інструкція з виживання в інфопросторі». І зовсім не проти прийти ще, аби провести низку занять з інфомедійної грамотності для курсантів. У невеликих групах, за більш вузькими темами, що цікаві аудиторії.