КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ

НАЦІОНАЛЬНА ГВАРДІЯ УКРАЇНИ

КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ

Київський інститут > Наука > Вдосконалення та постійний саморозвиток – запорука досягнення значущих та стійких результатів

Вдосконалення та постійний саморозвиток – запорука досягнення значущих та стійких результатів

Вдосконалення та постійний саморозвиток – запорука досягнення значущих та стійких результатів. Саме така мета переслідується під час організації наукових та просвітницьких заходів в Київському інституті Національної гвардії України. Поряд з тим, для професійного збагачення, співробітники Інституту долучаються до заходів, які проводять на загальнонаціональному рівні партнери КІ НГУ.

Зокрема 27 березня 2024 року працівники Київського інституту Національної гвардії України взяли участь у низці заходів присвячених вдосконаленню освітнього процесу та науково-дослідної діяльності. 

Першим заходом став вебінар «The ORCID info day in Ukraine», головною метою якого було привернення уваги до діяльності Національного консорціуму ORCID в Україні, а також ознайомлення з можливостями використання вченими постійних ідентифікаторів, обмін інформацією та переваги членства.

В заході взяли участь представники українських університетів і наукових установ, а також представники чеського, німецького національних консорціумів ORCID та самої компанії ORCID.

Цього ж дня представники науково-організаційного відділу, редакційно видавничого відділення, кафедри державної безпеки та відділення внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу виступили з доповідями на круглому столі «Інноваційні практики формування життєвої успішності учасників освітнього процесу», організованому Інститутом проблем виховання Національної академії педагогічних наук України та Університетом Григорія Сковороди (Переяслав).

Під час круглого столу обговорювались питання науково-методичного забезпечення формування життєвої успішності здобувачів освіти; формування життєвої успішності здобувачів вищої освіти з використанням технологій самоменеджменту; ресурсного потенціалу закладів освіти у формуванні життєвої успішності особистості; технології формування життєвої успішності здобувачів освіти вищих навчальних закладів з особливими умовами навчання та ВВНЗ тощо.

Привіт Перейти до вмісту